Albums

Albums 21 - 36 van 36

1. Tierpark Bärengrabe in Bern

2013 Zwitserland - bus/treinreis met Glacier Express

Met mijn vader in februari een week weg naar Zwitserland voor een bus/treinreis met diverse bestemmingen

24 foto’s

2. Feest op het springkussen

2012 Frankrijk - Franse Alpen/Zuid-Frankrijk

Met ons gezin en de familie in augustus eerst naar Camping Belledonne in Bourg D'Oisans (Franse Alpen) en daarna door naar Camping Domaine de la Noguiere in Fréjus (Zuid-Frankrijk) omdat zus Lucienne 50 jaar werd

17 foto’s

3. Uitzicht op Palermo

2012 Cruise Middellandse Zee

In mei vertrokken we met ons gezin naar Rome voor een cruise over de Middellandse Zee (Rome, La Spezia-Italië, Monaco-Frankrijk, Barcelona-Spanje, Tunis-Tunesië, Palermo-Sicilië, Rome)

33 foto’s

4. Pointe de L'Aiguillon

2011 Frankrijk - Vendée

Met ons gezin en de familie naar Camping La Guyonniere in St. Julien-des-Landes (Vendée)

21 foto’s

5. Chocoladefeest op de Rijndam

2011 Cruise Scandinavië

Met Jos en mijn schoonvader in juni een prachtige cruise gemaakt langs Helsingborg (Zweden), Kopenhagen (Denemarken), Skagen (Denemarken) en Oslo (Noorwegen)

33 foto’s

6. Het Christusbeeld in Canico

2010 Madeira

Met Jos in oktober een weekje Fly-drive naar Madeira

14 foto’s

7. Prachtig plekje aan de Ceze

2010 Frankrijk - Cevennes

Na de Cote D'Azur doorgereden naar Camping Domaine de Labeiller in St. Victor de Malcap (Cevennes) en daar nog een weekje gebleven

5 foto’s

8. Spelen op de surfplank

2010 Frankrijk - Cote D'Azur

Met ons gezin en de familie naar Camping La Bergerie in Fréjus (Zuid-Frankrijk) waar zus Lucienne met een mobil home staat

7 foto’s

9. Met de kabelbaan

2009 Oostenrijk - Elma/Scheffau

Met de hele familie naar Oostenrijk voor een skivakantie vanwege het 25-jarig huwelijk van mijn zus en zwager in Haus Helga in Elmau

7 foto’s

10. Uitzicht over de Ardeche

2009 Frankrijk - Ardeche

Met ons gezin en de familie op zomervakantie naar Camping Le Merle Roux in Baix (Ardeche)

11. Mirador del Rio (3)

2009 Lanzarote - Playa Blanca

Met vriendin Trees in januari gevlogen naar Lanzarote (Hotel Lansazur Club in Playa Blanca)

21 foto’s

12. Kanovaren op de Ardeche (een hele uitdaging)

2008 Frankrijk - Ardeche

9 foto’s

13. Glijbanen Camping L'Idéal

2007 Frankrijk - Meer van Annecy

Met ons gezin en de familie op zomervakantie naar Camping Idéal in Lathuile (aan het Meer van Annecy)

17 foto’s

14. Parapenten (geweldige ervaring)

2006 Frankrijk - Meer van Annecy

11 foto’s

15. Puy de Sancy (lol in de kart)

2005 Frankrijk - Auvergne

Met ons gezin en de familie op zomervakantie naar Camping Le Pré Bas in Murol aan Lac Chambon in de Auvergne

16. Jos en Bernadette

2004 Frankrijk - Drome

Met ons gezin en de familie op zomervakantie naar Camping Le Couriou in Recoubeau (Drome) in Frankrijk

« Vorige 1 2