Albums

Albums 1 - 20 van 36

1. Prachtige beelden in Reil

2020 Moezel fietsreis

Van 30 augustus t/m 4 september fietsten we diverse routes langs de Moezel (van Zell tot Kröv) en fietsten we op de Maare-Mosel Radweg van Daun naar Wittlich in de Vulkaneifel.

34 foto’s

2. Einde van de cruise in Passau

2019 Donaucruise Duitsland/Oostenrijk/Slowakije/Hongarije

Met Jos samen op een Donaucruise van Passau (Duitsland) naar Boedapest van 27 september t/m 4 oktober. Deze cruise ging langs Melk (Oostenrijk), Dürnstein (Oostenrijk), Bratislava (Slowakije), Boedapest (Hongarije), Esztergom (Hongarije), Komarno (Hongarije),…

64 foto’s

3. Terugreis naar huis

2019 Frankrijk - Ain en Jura

Met de familie en de caravans voor de zomervakantie naar de Ain en de Jura gereisd.

47 foto’s

4. Afscheid met ondergaande zon in Posada

2018 Italië - Sardinië

in oktober gingen we nogmaals naar een eiland in de Middellandse Zee. Met Jos samen weer een vlucht met huurauto en diverse hotels op dit eiland geboekt. En wát een prachtig eiland was dit. Zéér de moeite waard.

52 foto’s

5. Afscheid met een heerlijk lunch, geweldig weer en prachtig uitzicht

2018 Italië - Sicilië

Van 13 t/m 20 september boekten Jos en ik een Fly-drive naar Sicilië. We reisden rond over het eiland met een huurauto.

45 foto’s

6. Dreigend onweer, dag voor vertrek

2018 Frankrijk - Morvan en Ain

Ook deze zomervakantie brachten Jos en ik met onze familie (met de caravans) door in Frankrijk. Eerst een week in de Morvan en daarna door naar het departement van de Ain voor anderhalve week.

62 foto’s

7. En opnieuw sneeuw bij de Gotthard tunnel

2018 Italie - Toscane

Samen met Jos maakte ik een rondreisje met de auto in Toscane (Italie)

49 foto’s

8. Gorges de Franchard bij Fontainebleau

2017 Frankrijk - rondreis Cahors, Lourdes, Urrugne

In augustus vertrokken Jos en ik samen met mijn zus en zwager voor een rondreis door Frankrijk met als belangrijkste doel pelgrimplaats Lourdes.

55 foto’s

9. Afscheid van Algarve met muziek

2016 Portugal - Algarve

Eind september hadden Jos en ik een fly-drive geboekt naar Real Marina Hotel & Spa in Olhao in de Algarve

64 foto’s

10. Opruimen en inpakken

2016 Frankrijk - Savoie

Met de familie brachten we de zomervakantie door in de Savoie op Camping Les Trois Lacs in Belmont Tramonet

43 foto’s

11. Prachtige vogels

2016 Dubai

Jos en ik vertrokken in januari voor een korte trip naar vrienden in Dubai.

50 foto’s

12. Tussen de wijnranken door

2015 Luxemburg (stad)

Met onze zoon en zijn vriendin hebben we een weekend in oktober doorgebracht in het prachtige Luxemburg en genoten van een bezoek aan Luxemburg stad. We boekten een huisje in Landal Park Warsberg in Saarburg.

29 foto’s

13. Einde van een prachtige reis

2015 Noorwegen - cruise Noorse Fjorden

Met ons gezin, mijn vader en een vriend vertrokken we vanuit Rotterdam met de MS Rotterdam van de Holland America Line voor een cruise naar de Noorse Fjorden (Eidfjord, Alesund, Geiranger Fjord en Bergen)

30 foto’s

14. Heel erg genoten van deze prachtige omgeving

2015 Frankrijk - La Roque sur Ceze

Met ons gezin en de familie op zomervakantie naar Camping Les Cascades in La Roque sur Ceze (Gard)

38 foto’s

15. Gorky Park - fontein 3

2015 Rusland - Moskou

Met Jos, zoon Robbert en a.s. schoondochter Nastya in juni op bezoek bij haar ouders in Moskou en een toer gemaakt door de stad en diverse parken

32 foto’s

16. Bedankt mooi Kreta!

2014 Kreta

Met Jos in oktober een Fly-drive reis naar Kreta gemaakt met als uitvalsbasis Hotel Alianthos Garden in Plakias

42 foto’s

17. Pech onderweg (lekke band)

2014 Frankrijk - Franse Alpen (Haute Savoie)

Met ons gezin en de familie in de zomervakantie in de Franse Alpen gekampeerd op Camping Belledonne in Bourg D'Oisans

33 foto’s

18. Etretat adembenemend mooi

2014 Frankrijk - Bretagne/Normandië

Met Jos in juni 5 dagen naar de Cote Granite bij Perros-Guirrec in Bretagne en daarna gereisd langs de invasiestranden van Normandië

38 foto’s

19. Heel veel drukte

2014 Frankrijk - Parijs

Met Jos in mei een paar dagen genieten in Parijs

27 foto’s

20. Terug de drukte van Vancouver in

2013 Alaska/Canada - cruise Alaska en camperreis Rocky Mountains (Canada)

In juni 2013 hebben Jos en ik een geweldige reis van 3 weken gemaakt door Alaska (met cruiseschip MS Volendam van de Holland America Line) en met de camper door British Columbia (Canada) en de Rocky Mountains

87 foto’s

1 2 Volgende »