2007 Frankrijk - Meer van Annecy

25 juli 2007 - Annecy, Frankrijk

Het afgelopen jaar was zo goed bevallen dat we in 2007 opnieuw in de zomervakantie met ons gezin en de familie naar Annecy gingen. Camping L'Idéal werd weer geboekt. We stonden op 3 mooie plekken bij elkaar, vlakbij het zwembad. Opa en oma kwamen ook nog een week logeren in een stacaravan. Vanaf de camping kun je naar het meer lopen om een bootreisje te maken naar Annecy. Zonnetje erbij en heerlijk genieten van de tocht over het water. Een ijsje nemen bij Glacier Perriere (56 smaken) in Annecy hoort erbij.  En foto's maken bij de brug in het centrum met uitzicht op het meer! Met de auto de prachtige omgeving verkend tijdens een ritje naar het Meer van Geneve. Aan de zuidkant van het meer van Annecy (bij Doussard) kunnen waterfietsen worden gehuurd en kun je zwemmen of met je luchtbedje dobberen in het mooie water. Met de hond gewandeld langs prachtige rotsriviertjes in het Foret Domaniale de la Combe D'Ire (in het Réserve Nationale du Faune des Bauges). Een bezoek aan de Gorges du Fier (met wandelpad tussen de rotsen door) was fantastisch. Prachtige uitzichten. En verder tennissen, klaverjassen, spelletjes en zwemmen. Dat is vakantie!